Δεοντολογία
Παράρτημα αρ. 1 – στους κανονισμούς της El Sistema Ελλάδας
ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Τα ακόλουθα όρια και κανόνες ισχύουν και δεσμεύουν όλους τους διευθυντές, τους διαχειριστές, τους συμβούλους, το εξουσιοδοτημένο προσωπικό (μόνιμο προσωπικό, εργολάβους/ανάδοχους έργου, εξωτερικούς συνεργάτες) και τους εθελοντές και υπαγορεύουν το καθήκον τους ποτέ να μη αγνοούν ή να παραλείπουν να αναφέρουν οποιαδήποτε ανησυχία, υποψία παραβίασης ή παραβίαση της πολιτικής των τρέχουσων αρχών διασφάλισης και ρυθμίσεων :
- Αντιμετώπιση κάθε παιδιού και νεαρού ατόμου ως ίσο και με σεβασμό, χωρίς διακρίσεις, ρατσιστική, ξενοφοβική συμπεριφορά και προσεγγίζοντας τους με θετικούς, φιλικούς και μη βίαιους τρόπους, με σεβασμό στην προσωπική και πολιτιστική τους ταυτότητα σύμφωνα με τις αρχές που ορίζονται στην τρέχουσα Πολιτική
- Σεβασμός του δικαιώματος των παιδιών και των νέων ενηλίκων να ακούγεται η γνώμη τους και να συμμετέχουν στις διαδικασίες και αποφάσεις που τους αφορούν, να τους ενημερώνουν, να τους ενθαρρύνουν και να τους εξουσιοδοτούν να διεκδικούν και να υλοποιούν /διασφαλίζουν τα δικαιώματά τους
- Σεβασμός των αρχών της εμπιστοσύνης, της εχεμύθειας και της προστασίας προσωπικών δεδομένων. Σε συνδυασμό με αυτές τις αρχές, ακολουθείται μια ασφαλής διαδικασία ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ των αρμόδιων εμπλεκόμενων επαγγελματιών / ενδιαφερομένων / φορέων. Σημειώνεται ότι οποιαδήποτε πληροφορία, δεδομένα, φωτογραφία σχετικά με την προσωπικότητα και την ιστορία του δικαιούχου θα δημοσιεύεται μόνο με δική του ρητή άδεια και με την προϋπόθεση ότι δεν εκτίθεται σε κανέναν κίνδυνο ή κίνδυνο στίγματος. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στις περιπτώσεις παιδιών (βλ. παρακάτω).
Απαγορεύεται η:
- Ανάπτυξη προσωπικών σχέσεων μεταξύ ενός μέλους του προσωπικού (πληρωμένου ή μη) και ενός δικαιούχου που είναι χρήστης της τρέχουσας υπηρεσίας
- Μετάδοση των προσωπικών στοιχείων επικοινωνίας των χρηστών υπηρεσιών, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί προηγουμένως
- Χρήση καταχρηστικής/υβριστικής γλώσσας ή απάντηση σε ακατάλληλη συμπεριφορά / γλώσσα και χρήση τιμωρίας ή καταχρηστική/ προσβλητική συμπεριφορά
- Ασεβής συμπεριφορά (για παράδειγμα, η χρήση ασεβούς λεξιλογίου ή οι κακοί τρόποι προς οποιονδήποτε κ.λπ.) και η εργασία υπό την επήρεια ναρκωτικών ή αλκοόλ. Υπενθυμίζεται ότι το προσωπικό (πληρωμένο και μη) και οι εθελοντές πρέπει να συμπεριφέρονται με σεμνότητα και αξιοπρέπεια και λειτουργούν ως πρότυπα συμπεριφοράς για παιδιά και νέους.
- Παρακολούθηση, δημοσίευση, παραγωγή ή προβολή πορνογραφικό υλικό στα παιδιά ανά πάσα στιγμή, κατά τη διάρκεια και εκτός εργασίας
- Ειδικά όσον αφορά τα παιδιά, πρέπει να διασφαλιστεί ότι:
- Ποτέ δεν χρησιμοποιείται παιδί ως διερμηνέας σε διαδικασίες και ευθύνες (όπως συνέντευξη, κοινωνική ιστορία/ κοινωνικό παρελθόν κ.λ.π.)
- Ποτέ δεν πρέπει τα παιδιά να θωπεύονται, κρατούνται, αγκαλιάζονται, φιλιούνται ή αγγίζονται με ακατάλληλο τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη το τι το ίδιο το παιδί θεωρεί ακατάλληλο (με βάση το πολιτιστικό, εθνολογικό, θρησκευτικό τους υπόβαθρο και το φύλο τους)
- Ποτέ δεν πραγματοποιείται καμία συνεργασία με ιδιωτικούς φορείς που λειτουργούν με οποιοδήποτε τρόπο ενάντια στο καλύτερο συμφέρον του παιδιού
- Ποτέ καμία μορφή σεξουαλικών σχέσεων δεν συνάπτεται με κανέναν κάτω των 18 ετών, ανά πάσα στιγμή. Ποτέ μην αγγίζετε παιδιά ή μην χρησιμοποιείτε άσεμνη γλώσσα ή κάνετε προτάσεις με ακατάλληλο τρόπο, ποτέ δεν προκαλείτε, παρενοχλείτε ή υποβαθμίζετε το παιδί ή δεν δείχνετε ασέβεια για πολιτιστικές πρακτικές. Ποτέ μην συμπεριφέρεστε με τρόπο που έχει αρνητικό αντίκτυπο στην εμπιστοσύνη/ αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση του παιδιού
- Ποτέ κανένα παιδί δεν αξιοποιείται / χρησιμοποιείται για εργασία (π.χ. μέσω οικιακής εργασίας).
- Δεν δημοσιεύονται ποτέ ιστορίες ή εικόνες που ενδέχεται να θέσουν σε κίνδυνο το παιδί, την οικογένειά του ή την κοινότητα
- Ποτέ δεν δίνονται χρήματα άμεσα στα παιδιά ή κανείς δεν ενθαρρύνεται να δίνει χρήματα σε παιδιά, ιδίως σε εκείνα που βρίσκονται σε ευάλωτες καταστάσεις – όπως τα θύματα εκμετάλλευσης, οι ασυνόδευτοι ανήλικοι, τα θύματα εμπορίας ανθρώπων και τα παιδιά που ζουν στο δρόμο
- Ποτέ καμία πληροφορία ή εικόνα των παιδιών δεν χρησιμοποιείται χωρίς γραπτή άδεια από τους γονείς / κηδεμόνες των παιδιών και χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η βούληση και η γνώμη των παιδιών. Δεν πρέπει να επιβάλλεται σε παιδιά καμία δημόσια έκθεση. Οποιαδήποτε πληροφορία ή φωτογραφία σχετικά με την ιστορία των παιδιών δεν θα τα εκθέσει σε κανένα κίνδυνο ή σε καμία πιθανότητα στιγματισμού
- Υπενθυμίζεται επίσης ότι κάθε μέλος του προσωπικού (αμειβόμενο και μη) δεσμεύεται επιπρόσθετα από τις αρχές και τους κανόνες του επαγγελματικού του κώδικα δεοντολογίας˙ ο τελευταίος αυτός κώδικας είναι εκείνος που εγκρίνεται τυπικά/ επίσημα και νόμιμα από κάθε αρμόδια επαγγελματική ένωση σύμφωνα με το ελληνικό νομικό πλαίσιο
- Σε περίπτωση σύγκρουσης συμφερόντων, ο ενδιαφερόμενος θα τα αναφέρει και θα τα συζητά με τον αρμόδιο υπάλληλο για τη διασφάλιση των ζητημάτων της El Sistema Ελλάδας.
Want to know more about us?
Just download brochure...
Services
We deals with many services to take extra care of your problem solutions.
Business services is a general term that describes work that supports a business but does not produce a tangible commodity. Information technology is important.
Testimonial
It’s always a joy to hear that the work we do, has positively reviews.
We have spent 9 years working for one of Australia’s most
recognised and successful retailers so we have many good
review of works.
I asked for an extra customization in Process section and the author made special amendments in the theme live on my website. Customer support is amazing really 24/24.
Maria Silverii
CEO of Blue Illusion
I love Consultio! It really looks more original than many others.Support deserves 7 stars but, unfortunately, you do not have that option. I really suggest you to work with them.
Phillip Macintyre
CEO of Blue Illusion
Great, versatile theme with lots of customisability. But - above all that the customer support is amazing, useful and quick! I must recommand
them.
Amy Harrison
Contiki Holidays
I asked for an extra customization in Process section and the author made special amendments in the theme live on my website. Customer support is amazing really 24/24.
Maria Silverii
CEO of Blue Illusion
Great, versatile theme with lots of customisability. But - above all that the customer support is amazing, useful and quick! I must recommand
them.
Amy Harrison
Contiki Holidays
I love Consultio! It really looks more original than many others.Support deserves 7 stars but, unfortunately, you do not have that option. I really suggest you to work with them.
Phillip Macintyre
CEO of Blue Illusion